неделя, 24 октомври 2021 г.

Филмов дневник: лято 2021

 


Наясно съм, че от месец вече не е лято, но преди да съм продължила нататък, имам да добавя в дневника какво ново и старо съм гледала през изминалите месеци.

 

Marvel-ски премиери

„Черната вдовица“ ми донесе удовлетворение, че единствената жена сред Отмъстителите си получи самостоятелен филм и донесе завършек на героинята и Скарлет Йохансон, макар да не беше нещо супер впечатляващо за мен. „Шанг-Чи и легендата за десетте пръстена“ обаче ме изненада приятно и се оказа доста свежо приключение въпреки класическите за жанра похвати.

 

„Кибритлийки“ (Gunpowder Milkshake)

За жалост, оригиналното заглавие няма как да звучи също толкова добре на български, но като преглътнем това, си остава супер стилен екшън - от постера през музиката до последния ритник на героинята. Най-впечатляващите бойни сцени, които някога съм гледала, са тук - не че имам много зрителски опит с тях, затова и след този филм ми казаха, че вече е дошло време да дам шанс на „Джон Уик“ (та ако сте фенове на поредицата, вероятно и Gunpowder Milkshake ще ви хареса).

 

Филми със София Лорен

След първо посещение на Италия това лято исках да поддържам ваканционния дух с нещо класическо, затова и наблегнах на филмографията на София Лорен. Ако имате нужда от слънчеви и разтоварващи ретро филми, препоръчвам It Started in Naples, Scandal in Sorrento или Houseboat с любимия ми Кари Грант (не е сниман в Италия, но е много топла романтична комедия)

 

„Криуз в джунглата“ (Jungle Cruise)

Не съм очаквала Дуейн Джонсън и Емили Блънт да имат химия като двойка от Златната ера на Холивуд, но си заслужават гледането. Филмът е перфектно лятно забавление не само заради екзотичните локации, но и невинния хумор и лекотата, с която се случва всичко.

 

„Игра на спомени“ (Reminiscence)

Приятен за гледане, но не и особено запомнящ се. Постапокалиптичната атмосфера е майсторски създадена, като може би това е и най-силното качество на филма. За феновете на любовни истории и научната фантастика едва ли ще е разочарование, защото сюжетът в действителност поддържа интереса, както и изпълненията на Хю Джакман и Ребека Фъргюсън.

 

„Свободен играч“ (Free Guy)

Определено най-голямата изненада на лятото за мен. Отначало нямах никакъв стимул да гледам филм за видео игри, но чувайки колко бил забавен, съжалих, че не съм отишла заедно с годеника ми, който обаче нямаше против да го гледа и втори път. Метафората да не бъдем просто свидетели на живота си, а негови сценаристи, в съчетание с елементите на романтична комедия правят филма нещо доста повече от поредното леко лятно заглавие.

 

0 коментара:

Публикуване на коментар