понеделник, 27 април 2015 г.

Hello world!




Казвам се Деница и съм родена преди 25 години в прекрасна Варна, където съм отраснала. През 2016 г. се дипломирах като бакалавър "Социален мениджмънт", а през 2018 г. -  онлайн медии и европеистика по програма "Е-Европа" в Софийски университет. 
Колкото и да не обичам стереотипите, трябва да призная, че съм класически представител на трудната зодия Рак - чувствителна,  интровертна и романтична натура. За разлика от заобикалящите ме, които е добре да си носят едновременно и чадър, и слънчеви очила, защото не се знае кога ще има дъжд и меланхолични заоблачавания, или пък ярки лъчи оптимизъм, на читателите на този блог неудобствата ще бъдат спестени. Идеята за такъв стоеше в зародиш две години, като през това време ми липсваше увереност и точна идея за какво да пиша, макар винаги да съм искала да го правя. Вероятността, че от различните неща, които имам желание да отразя, ще се получи някаква каша, ме възпираше, но и стана причина за името на страницата - Wondermess. А защо wonder? Защото повечето неща не са само едни или други, а когато започнеш да гледаш на света като на смес от множество съставки, разбираш, че макар заплашителен и неразбираем, той си остава една бъркотия от чудеса. От нас понякога зависи да ги открояваме, забъркваме и да им се наслаждаваме. Защото не мога да си представя живота без изкуство, търсене и улавяне на красотата... и кафе, даващо енергия за всичко останало!
Надявам се да ви бъде уютно в моето скромно кътче. В него ще обръщам внимание на нещата, които харесвам и намирам за вдъхновяващи, впечатляващи и доставящи наслада на сетивата и душата, а това за мен са предимно тези от света на изкуството.

П.С. А ако ви се прииска да обсъдим нещо или да се свържете с мен, направете го чрез секцията Пиши ми най-долу вдясно.

Приятен престой!


0 коментара:

Публикуване на коментар